måndag, juli 19, 2010

Dagens I-landsproblem

Det är si och så med uppkopplingen där jag är nu.
Det är si och så med inspirationen också.

Men jag har ätit ramslökssoppa, åkt häst & vagn, druckit omåttligt med champagne, klättrat i torn och träd, spelat brännboll under total anarki där den femåriga brännaren plötsligt sticker iväg med brännplattan, bundit två kransar, nätverkat, hatat mitt utseende på bild och älskat min familj i verkligheten.

Imorgon är två dagars ledighet över. Då ska jag förklara begreppet ståplats ännu en gång: ingen stol, ingen sittplats - utan plats för att stå. Tycks vara svårt att definiera, men mitt tålamod är stort och jag gläds åt projektets enorma succé:
Det finns inga biljetter kvar. Bara ståplats. Och nej, det betyder inte att man får sitta och nej, vi kan tyvärr inte ta emot bokningar av ståplatser.
:-)

Inga kommentarer: