torsdag, december 18, 2008

Bara mellan oss två

Vill du veta en hemlighet? Säg det inte till nån, det är bara för dig jag berättar.

Igår låg jag kvar i sängen till halv ett. Sen masade jag mig upp, jag tror knappt jag klädde på mig; träningsbyxor och en halvlång bomullsklänning. Ingen hårborstning, inget smink. Fick i mig lite mat, sen hamnade jag på soffan med min bok ända tills det blev mörkt.

Så förflöt min gårdag, samtidigt som alla andra arbetade, studerade, kanske städade eller gjorde något annat av vikt.

Jag gjorde ingenting.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som en mycket lyckad dag. Hoppas det var en god bok. Imorgon klockan 16.00 är det jullov då ska jag härma dig :)

Anonym sa...

Det tycker jag du gjorde rätt i...!

Catarina sa...

Tack kära ni!

Det var verkligen "Battery Empty" skrivet över hela mig. Och jag hade en OTROLIGT skön dag.

Måtte era jular (och jullov) bli fina, på precis de sätt ni själva önskar.

Anonym sa...

Catarina Får jag kopiera Din dag? Dagen låter underbar.Ha det som bäst .Piperulle

Catarina sa...

Varsågod Piperulle!

Rekommenderat recept.
Den där lilla lunchen mitt på dan behövdes, men bäst är om det finns rester att värma - då behöver man inte ens laga mat.

Ha det skönt!