fredag, april 30, 2010

Valborg vid Vänern

Så började det regna. Tack - jag slipper gå ut och leta brasa i stan som inte är min, bland människor som inte är mina. Orkar inte vara vilsen. Eller vild.

TV finns (men inget som lockar). Laptopen finns (hej bloggen - hej uttrycksbehovet). Noterna och musiken till den charmiga musikalen finns! En regissör som inte får repetera är inte en lycklig regissör: jag har två dagar framför mig som antagligen kommer göra mig dödstrött, men å andra sidan fylla mig med glädje.

Ha en fin valborg, du som ger dig ut. Hälsa brasan från mig (jag är svag för majeldar). Själv gräver jag ner mig i Lloyd-Webber så här i slutet av april.

2 kommentarer:

Anonym sa...

en liten undran.. vilken L-W musikal är det som är aktuell
Joseph?
kram¨
A

Catarina sa...

Jepp.
"Joseph and the amazing technicolor dreamcoat".
Hur underbar som helst - den växer för varje gång jag sätter tänderna i den. Och jag har världens underbaraste gäng dessutom.