fredag, december 25, 2009

Hänt i advent, sista delen

Så kom den till sist, dagen som har väntats på, och den lilla staden vid ån hade prytt sig i sin allra vackraste skrud.







Allt var enkelt och lugnt, ingen stress, inga irritationer, god mat, några få presenter, lagom med rus- och sockerfrossa. (Jag förstår inte varför julen måste laddas med sån överdrift.)

Hänt i advent har gjort sitt.
Jag ber om ursäkt om skvallret har varit tunnt. Om det varit klent med vass humor, skarpa repliker och smarta iakttagelser. Tröttheten har tagit ut sin rätt. Det är bra med några dagars paus nu.

Tack för att du har läst 2009!
Och jag hoppas innerligt att du följer mig vidare in i nästa decennium...

4 kommentarer:

Farbror Sid sa...

Det var vackra bilder!
Strosade i Trosa i somras.
En lilla video från besöket:
http://www.youtube.com/farbrorsid#p/a/u/2/Xof9gYoCQxo

Anonym sa...

Vilka underbara Trosabilder, fantastiskt väder vi hade på julafton! Ha nu ett gott slut och ett lyckligt 2010!! Kramar Maija F

Anonym sa...

Gott Nytt År, Catarina!
Självklart följer jag med in i nästa decennium. Wouldn't miss it for the world!

ikenspiken sa...

Gott nytt år! du skriver så fint och eftertänksamt. /Erica, Åland