fredag, januari 22, 2010

Shopping

- God dag. Vad får det lov att vara?

- Jo, jag skulle vilja ha:

1 flaska Sex Appeal
70 centimeters Midjemått
10 kilo Kroppslättnad
1 dos Självförtroende
1 burk Flyt
och obegränsat med kärlek tack.

- Något mer?

- Ja, om det går bra skulle jag gärna lämna in för återvinning dessa påsar med gäddhäng och alla de här lösvikterna av gammal sorg och skam.

- Det ska nog gå.

- Till sist undrar jag om ni kan göra en spamsökning av hjärnan och ta bort virus och skadade filer som uppstått de senaste 5-10 åren.
Jag är redo för omstart.

Tag

7 kommentarer:

Anonym sa...

CPGs förslag till forts.:

Då får vi formatera om hjärnan. Är det något ni är speciellt förtjust i bör ni först lägga över det på ett externt minne. Om ni önskar ny mjukvara installerad står vi hjärna till tjänst. Speciellt vill vi då rekommendera vårt nya säkerhetssystem med Psychopat Avoidance, Parental Control och Blog Protection. Något annat?

Kia sa...

Jag fullkomligt älskar din blogg.


Det var bara det.


* skrattar gott *

Farbror Sid sa...

Nu tror jag inte alla ser det (dig) så... Men ge mig ungefär samma omgång, men ta bort obegränsad kärlek det har jag redan och jag vill inte rensa hjärnkontoret, men jag kan säkert komma på ett par andra punkter som skulle göra mig gott. Trevlig helg Catarina.

Anonym sa...

Själv är jag inlämnad på vinterförvaring.Får hoppas att någon vänlig själ löser ut mig i vår. Vore trevligt om jag vore underredes behandlad och för övrikt besiktad. Ha Dig. Prulle

Anonym sa...

det skulle vara något det.... finns det bara en omgång för kroppen så tar jag den på en gång...
Mina erfarenheter vill jag har kvar =)
kram
Agneta

Gunilla sa...

CPG, Psychopat Avodiance - ingår då både att man själv undviker att bli psykopat och att man slipper stöta på fler i sitt liv? I så fall tar jag en sån, tack!

Anonym sa...

Gunilla, tyvärr ser vi inte någon marknad för förstnämnda funktion!/CPG