fredag, oktober 29, 2010

Jag hade en man mellan benen idag

Det har faktiskt inte hänt förut. I alla fall inte på det här sättet.

Först bugade han, sen klättrade han upp mellan mina ben och satte sig helt lugnt i skräddarsits. Där låg jag i mjuka bomullskläder i asiatiskt snitt och kände hur mitt ena ben lyftes för att läggas i hans knä.

Sen började han att vrida och vända på varenda led i min kropp. Gång på gång tackade jag min skapare för att jag är så vig - såsom när han bände mitt knä inåt och nästan satte sig på det. Eller när han körde sitt eget knä in i mitt lår och balanserade över hela mig.

Och så pågick det. Mjukt som en katt klättrade den tyste mannen runt på mig, tryckte och drog, bände och töjde. En gång satt han på alla fyra på min rygg, med tummarna djupt ner i mina spända skuldror och knäna på min bak. Han drog i mina fingrar och tår, krafsade intensivt i håret och gnodde mina örsnibbar. Som en polis bakband han mina händer och lyfte mig sen med full kraft upp från britsen.

Det var min present till mig själv: äkta thaimassage. Helt ljuvligt. Billigt dessutom: en och en halv timmes brutalt hanterande av min kropp kostade 400 kronor.

Men nu har jag lite ont i knäet ändå...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter ljuvligt!!!!