tisdag, november 30, 2010

...varar än till påska?

Dag två: knorrande tisdag

Trodde andra dagen skulle vara värst. Men humöret är gott, även om jag känner mig lite som ett knytt som gärna skulle vilja bli klappad på. Fryser inte, men är något matt.

Och konstant hungrig! Lagar falaffel och ris till mitt gäng, det luktar sagolikt.

Dagens intag: så där en halvliter fruktdryck, lika mycket grönsakssaft, nästan en liter buljong, 5 koppar örtthé och massor av kroppstempererat vatten.

Dagens arbete: satte nöjd punkt för bearbetning av översättning akt 1. Konstaterar att jag alltså inte måste äta för att kunna arbeta... - Tänk vad mycket tid jag kommer att spara!

2 kommentarer:

Kia sa...

Tjohej, snart är andra dagen avklarad!
Den tredje brukar bjuda på huvudvärk, så ha mycket vatten till hands...lägg dig och sov en stund om du kan.

Duktiga duktiga du!

HEJA HEJA HEJA!!!

Catarina sa...

Tack Kia!
All uppmuntran tas emot med glädje. Men huvudvärken kom inte, kanske för att jag la av med kaffet en hel veckan innan.