fredag, augusti 01, 2008

Betraktelse

Har inte använt:
Ridbyxorna och hjälmen
Springskorna
Headsetet (gått sönder...)
Korsordspennan
Köksutrustning
Eftersändning (anar högen i hallen)

Har använt:
Telefonen
Datorn
Charmen
Skrivaren
Betaldosan
Anslagstavlan
Bilen
Moccabryggen + lattevispen

Har inte:
Seglat
Dykt från bryggan
Bastat med Nina och Caj
Lagt till vid Sjökrogen och druckit Bedarö Bitter
Bränt ut mig (inte heller bränt mig)

Har:
Arbetat och ansvarat
Festat
Träffat underbara människor
Haft N+M här, och min familj
Nästan full koll
Oroat mig för väder och vind
Njutit

Ikväll är det näst sista föreställningen.
Imorgon skall det tackas av och sägas adjö. Jag är beredd!

2 kommentarer:

Anonym sa...

OK.
Ta nu bort "inte" i de två rubrikerna och sätt dit "inte" i de två andra rubrikerna. Betrakta/begrunda sedan alternativen. Vilket väljer du?

----

Trodde väl det!
dad

Catarina sa...

Så sant!
Jag har haft rasande roligt och lärt mig enormt mycket. Vill inte byta ut några ord här inte.