måndag, oktober 15, 2007

Heja hormonerna!

Jag kan inte avgöra om det är för att jag är konstig, en självplågare eller allmänt smålöjlig, men när jag vaknade med en finne mitt på nästippen imorse blev jag jublande glad. Jag har hormoner! Jag är biologiskt ung (= jag kanske kan bli förälskad ändå, dansa en hel natt, och tänk om jag t o m skulle kunna få ett barn till…?).

Jag ska stolt bära min finne hela dagen. Ställa mig extra nära när jag pratar med någon. Sticka fram näsan. Jag kommer - ännu mer - att smälta in i mängden av gymnasister. Inget cover-stick här inte! (Har inget.)

Nu är bara frågan: är jag helknäpp?

3 kommentarer:

Anonym sa...

kanske är.... kanske kan du....

Anonym sa...

*S* Kul du är glad för din hormonbula... men jag skulle inte vilja få den mellan mina ögon :P *fnissar lite* :D

Catarina sa...

Risken är minimal! Jag är så kort så den hamnar nog i din navelhöjd...