torsdag, december 06, 2007

Mer värdefullt vetande!

Tänkte först inte blogga idag, men så hörde jag något på radion som fick mig att rusa till tangentbordet:
Visste ni att vi i Sverige räknas som att vara bäst på att kyssas?!
Och visste ni varför? För att vi rör så mycket på munnarna när vi pratar!

Nu har jag inte prövat så många olika nationaliteter, och inte gått igenom så rasande många svenska munnar heller, men visst har jag mött en och annan elit-kyssare! Och själv vill jag aldrig sluta, om det är sådana läppar jag möter.

Så det blev en kort krönika idag också. Ni som har möjlighet: kyss på - bästa sättet att överleva mörker och kyla! Och vi andra får träna vidare genom att prata oavbrutet istället, med stora läpprörelser.

1 kommentar:

Anonym sa...

Huvet på spiken. Hångla mer! Öva mer!
V-ås/T