torsdag, februari 05, 2009

Sex och återigen sex

"Publicera din sjätte bild i din sjätte bildmapp" skrev Tony och jag blev förvirrad men hittade till sist det jag kunde bedöma vara någon slags "rot". Räknade till sjätte mappen och tog fram sjätte bilden.

Fotot är taget 2007 med min förra mobiltelefon, överförd till datorn för att bevaras i minne när jag skulle byta upp mig i mobilvärlden. Alltså: Hemsk kvalitet! Inte för publicering! Jag förintar mitt rykte som en någorlunda begåvad bildmänniska!

Men korrekt utförd utmaning.
Och framför allt ett soligt minne - jag och N vid Bohus fästning i Kungälv. M tar bilden. Vi tre var på väg mot Göteborg och kunde inte undgå frestelsen: fästningen är ett kultställe. Måste besökas!



Nu drar jag ut på havet och är tillbaka måndag.
God helg!

Inga kommentarer: