tisdag, september 02, 2008

Hjälp! Kan inte bestämma mig...

Funderar på att byta frisyr. Men till vad?


1. Som min barndoms mödrar? Har tyvärr ingen spray hemma, bara.


2. Lite Barbie kanske? Med rejäla bortstötar-lockar för närgångna.


3. Jag som Kicki Dahlgren. Riktigt schysst om jag får säga det själv. Särskilt luggen.


4. Lite för lik min farmor kanske? Men varför inte. Jag, en skolfröken.


5. Ja.... hmm.... Nej.


6. Hoppsan.


7. Men så här välkammad kommer jag aldrig bli. Det går bara inte.


8. Ja! Joan Baez & jag. Ska genast ta fram gitarren.

Hjälp mig!!
Tar emot röster och råd med tacksamhet i kommentatorsfältet.

(Eller också struntar ni i mig och leker med ert eget utseende från 1950 och framåt. Klicka här!)

3 kommentarer:

L sa...

Så lustigt att du skriver om frisyrer just nu. Tänkte faktiskt på ditt hår (!) för ett par dagar sen, om mitt bara vore lika lockigt som Cararinas.. när jag slösurfade på lite vimmelbilder. Kolla själv!

http://i90.photobucket.com/albums/k260/
texasgirl_333/ellen-pompeo-night-of-diamonds-24.jpg

(som vanligt måste du klistra ihop adressen till ett stycke)

http://i90.photobucket.com/albums/k260/
texasgirl_333/ellen-pompeo-night-of-diamonds-16.jpg

..eller så kan du byta med mej, är rätt less på att ha platta strån :/

/L

L sa...

.

Catarina sa...

Jag GILLAR mitt hår! Det är en del av min person. Men visst är det intressant hur man ser ut i olika frisyrer - man blir ju helt nya människor?

Testa att "yearbooka" dig själv också. Riktigt roligt avbrott mellan de mer seriösa stunderna av arbete och plikter...