måndag, februari 02, 2009

Lizardelicious

Min talang för modebloggande står oemotsagd.
Bloggdrottningens nederlag i TV4-showen är ett sandkorn i jämförelse med den jordskreds-förödelse som mina blogginlägg har åstadkommit.
Och jag sviker inte mina fans.
Idag presenterar jag det allra senaste inom Facial Fiction.

Börja med Foundation Out of Space.
Arbeta med highlights i form av bokstaven ”V” över kindben och panna.
Ögonmakeup görs in Reptile Style, till läppar används nyansen Alive Foods. Slutligen formas håret med den skummande moussen The Oceans of the Planet Earth.


Det sägs att en makeup skall vara tidlös, mjuk och naturlig. Glöm det. Jag gräver upp 1986, och skapar min egen trend "Lizardelicious".

TAGS , , , , , , ,

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hej :) just nu lottar jag ut en GRATIS satinjacka. besök mig för mer info :) Btw, FIN BLOGG :)

Anonym sa...

En glödande uppenbarelse!

Anonym sa...

Strålande... du kan verkligen detta med modebloggande.
Snart ratar du väl stofilerna Risken och Sid... och en satinjacka görs väl bara i barnstorlek.

Anonym sa...

Modebloggen 1886

HÅLL ANDAN...be någon dra-dra hårdare...mera ANDAS INTE
sådärja !
Jaha... oförmögen att gå i trappor, än mindre springa och hoppa...men ÅH så fin och modern
Getingmidja

Gunilla sa...

Lizardelicious - jag kan lära dig min ödlemin så blir det ännu mer autentiskt.!