söndag, oktober 07, 2007

Ömsat skinn

Nu har bloggen fått en ny look. Bra! Det var kanske det tilltagande höstmörkret som gjorde valet enkelt; in med ljuset i tillvaron! (Funderar på att ge mig själv ett ansiktslyft också. Vad sägs om mörkbrunt hår? Eller rött?!)

Men vad ska jag göra med innehållet? Alex Schulman hade 250 000 besök i veckan, ju mer elakheter, desto fler läsare (märklig logik). Efter att ha checkat bloggtoppenpunktse inser jag att jag borde skriva om mode (vilket jag inte kan ett skit om), berätta om mina äventyr på Stureplan (vilka sträcker sig till ett besök på Hedengrens bokhandel ibland) och vara allmänt hånfull, bitsk och cynisk. Hm... knivigt.... Jag får försöka vässa pennan, eller i alla fall smattra mer aggresivt på tangentbordet.

Eller också låter jag det vara. Jag är inte 20, jag har dessutom någon slags naiv tro på människors godhet. Och, utan att varken vara döpt eller konfirmerad, tror jag på det där med att "allt du vill att människor ska göra mot dig själv" osv. Mobbad, hånad och uthängd är det sista jag vill bli.

Tror att jag behåller min vanliga hårfärg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fortsätt skriva som du gör! Jag gillar din stil och läser så ofta jag kan./Sussie P.

Anonym sa...

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

Anonym sa...

Härligt med bloggare som inte hakar på trender och dessutom behåller sin naturliga hårfärg!