onsdag, juni 10, 2009

Janis och jag

Vi är båda lika rufsiga i håret och bleka i hyn.
Vi knarkar lite, båda två. Jag projekt-knarkar och drogar mig dessutom gärna med Vicks Blå Liquid Centre när jag får tag i dessa i en affär.
Vi vrålar ut smärtan och frustrationen i musikaliska utbrott, för att däremellan gå in i oss själva, i en slags inåtvänd nynnande monolog.
Och vi har på oss balla kläder.
Eller rättare sagt, jag har idag gjort ett undantag från Varumärke Svart och satt på mig en 70-tals top. Skitsnygg. I teorin. Det återstår att se om jag kommer känna mig utklädd resten av dagen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej snygg topp. Och flummig...
Har du sett denna?:
http://interviewproject.davidlynch.com/www/#/all-episodes/004-palmer_black
kram
Thomas den långe

Catarina sa...

Tack!
Vi får köra ett gemensamt Lynch-maraton nån gång, du och jag!