lördag, februari 09, 2008

Värdelöst vetande kanske, men likväl en iakttagelse

Jag har sedan länge noterat att antal läsare av REGIPUNKTNU är färre på lördagar & söndagar än under veckorna.

Det skulle kunna bero på:

1. Att ni inte har datorer hemma (tvivlar starkt på denna hypotes)
2. Att ni smygsurfar på jobbet (jag lovar att inte säga nåt)

Eller också alternativ 3: Ni ägnar all ledig tid åt era barn, kärlekar, vänner, familjemedlemmar, natur, kultur, sport och självförverkligande. Och struntar i mig.

Om det är så, är jag den första att säga: BRA VAL!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Höjer din helgstatistik lite.

Ha en skön söndag

Catarina sa...

Tack detsamma "Risken..."

Statistik är trist och fyrkantigt, men orsak-och-verkansamband spännande att analysera och filosofera över. I stort som smått.

Fast jag måste inte förstå ALLTING.

"Sluta tänka, börja se" sa fritänkaren Krishnamurti.