tisdag, november 11, 2008

Dagens Dravel

Nu är det november och beckmörkt. Ett etappmål är nått. Det har varit intensiva dagar, men roliga, och ikväll skruvar jag upp flygplats-spriten och unnar mig en hutt.

(Super hon en tisdag? Ajajaj, alkoholistvarning... Vad har hon att säga till sitt försvar?
- Snälla ni! Jag lever ju ett nästan helvitt liv! Mitt missbruk är snarare arbete; alla dessa projekt hela tiden - analyserna, alla människor, jakten på smarta lösningar! - låt mig slappna av en smula. Because I'm worht it!)

Men jag har ingen aning om vad jag ska skriva.
Det får helt enkelt bli Fullständigt Utan Substans.
Skål och Godnatt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Konsten att koppla av helt och hållet är lika viktig som förmågan till koncentration! Det ena kräver det andra för att bli på topp. Om en liten jamare hjälper till "so what",som sagt.

Anonym sa...

Sov Så Gott.Skål på Dig.Piperulle