söndag, november 02, 2008

Den här gången har jag tagit bilden själv


I morse vaknade jag i Afrika.
Ikväll har jag skrapat frost från min bilruta.
Och imorgon kommer jag att sätta igång skrivandet igen.

Vill du höra om hur jag fick hotellchefens privata mobilnummer, kamelskötaren som tror att jag är hans blivande fru och hur jag tillbringade min födelsedagskväll rullandes ner för Saharas sanddyner? Och vill du se bilder på en man liggandes på krossat glas med en stor sten över sig, på kvinnan i grottan som maler sitt mjöl för hand eller på George Lucas kvarglömda kulisser?

Häng med under veckans bloggande. För nu är det slut på semestern!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yippee, äntligen lite färg på vår tillvaro! Ser med spänning fram mot nordafrikansk dramatik!/CPG & Co

Anonym sa...

ja jäklar... du har tydligen snurrat upp Afrika rejält, vi följer den spännande fortsättningen.
Välkommen hem!