söndag, november 25, 2007

(Ännu en) Veckan som varit (riktigt bra!)

Veckans Utnämning
Jag har blivit ”Chef över scenen” på websiten ”Hur svårt kan det vara?”. Tackar tackar. Det är himla svårt, jag garanterar. Vi är få som klarar det. (Tacksam över att jag inte blev ”Chef över foxterrier” eller ”Chef över slipmaskinen”!)

Veckans Regiassistent
Cool kille med tuff, lite avig attityd. Knivskarp blick och smarta tankar. Måtte alla vuxna se samma sak som jag.

Veckans Absolut Lortigaste
Bella. (Min bil.)

Veckans Stipendiat
Odd. Igen!

Veckans Bravokör
Jag.

Veckans Hoppet-Är-Det-Sista-Som-Dör
En av de tre orkidéerna som tappat all sin prakt (det händer mig jämt, förstår inte vad jag gör för fel) och stått med kal stjälk i ett halvår börjar plötsligt visa små små blomknoppar längst upp.

Veckans Jag Har Ingen Aning
Om detta är tredje eller fjärde gången jag listar veckan som gått.

Veckans Tjuvstart
Dufvenkroks Original. Kunde inte hålla mig. Har längtat lite, faktiskt.

Veckans Beauty
N. i sin nya frisyr. Sååå snygg!!!

Veckans Flitigaste Regipunktnu-bloggläsare
Vet inte. Utlyser härmed en tävling, öppen för alla. Fint pris till vinnaren!
Ett poäng för varje kommentar.
Vinnaren meddelas nästa Veckan som varit lista.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ett poäng!
Kolla in: www.detsannasverige.com/
(stoff till veckans fulaste hus?)
T/fd bluffis

Catarina sa...

Tack T! (du leder)

Ja kära nån så gräsligt. Är det verkligen Sverige? Inte en förort till Moskva?

Konstaterade att min ungdoms lilla håla inte fanns med. Kan förklara busslasterna med turister varje sommar!

Anonym sa...

Satt på ett fik i nypan förra veckan,kollade din blogg! bredvid sitter en vacker kvinna som kastar sig över min dator och vrålar det är ju för fan catarina!!! hon va från Trosa, lovade att hälsa! nu e re gjort Anna!!

T/mannen

Catarina sa...

Tommy!

Anna? Undrar vem det kan ha varit... Det var så många runt om på den tiden. Teater-Anna?

Hoppas i alla fall ni hade trevligt där på fiket! Om min blogg skulle vara orsaken till att människor möts och pratar, ja, då blir jag mer än glad.

Tommy, du har dessutom 3 poäng och leder över T från V-ås. Kampen går vidare!