fredag, juni 06, 2008

Håhåjaja

Det är så svårt när man inte riktigt vet vad man vill.

Idag är en sån dag. Vankar lite fram och tillbaka, städar halvhjärtat, flyttar tillbaka saker till sina platser och undrar om jag vill ha frukost? Nja, kanske. Kaffe då? Vet inte. Det är så fint väder, ska jag inte gå ut? Ja, men jag ska ju åka, fast jag vet inte när. Nu, efter lunch, ikväll? Ska jag ha ha solen i ögonen när jag kör eller bila bort en vacker sommardag? Ska jag hälsa på någon på vägen, vara lite social, kanske slappa lite på en gräsmatta?

Jag sätter mig vid datorn. (Utan en tråd på kroppen, jag har inte ens kommit mig för att klä på mig.) Tittar ner bakom skrivbordet och tänker att det vore en god idé att dammsuga. Men jag vet inte...

Håglös, så tror jag tillståndet kallas.
Men jag fick i alla fall till en blogg-artikel.

1 kommentar:

Nikis dagbok sa...

Radioskuggan är över! UTANVÄRLDEN är tillbaka!