onsdag, juni 25, 2008

Så lyder min onsdagsrapport

Vad ska jag berätta? Vet inte om det finns något spännande, jag tragglar ju på utan avbrott; långa dagar, trötta ben, snurrig skalle. Men runt om mig finns ett gäng riktigt bra människor som gör projektet roligt, värdefullt och mycket speciellt.

Jo, jag kan skriva att jag nyss smällt i mig tre mums-mums i ren trötthetsdesperation, att jag inte hunnit tvätta eller handla eller diska, att jag är kass på att veta var min högra framkant på bilen håller till och att jag skulle kunna dansa vilka soldanser som helst för att frammana ett högtryck.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmm......du.......jag har haft semester sedan midsommar..men jobbat hela denna veckan.
Ingen bra förmåga att "ta semester". Helt klart otränad i den konsten.
Ska din vän komma upp och serva dig lite?