onsdag, maj 21, 2008

En ryska i sängen...

Vad jag njuter av nätet ibland! Sitter mycket vid datorn i jobbet just nu. Alla knapptryckningar och musförflyttningar är inte lustbetonade, men måste göras. Datorn är ett oumbärligt redskap, det går inte att komma ifrån. Jag är mycket tacksam mot både Åskviggen och Rollsen.

Men så tar jag paus och hittar ett fullständigt galet och ljuvligt test på nätet. Höj ljudet på datorn, tag tre minuters paus, och klicka HÄR.

Jag lovar att du inte blir besviken!

4 kommentarer:

Anonym sa...

* skrattar fortfarande *

Anonym sa...

( och jag förstår fortfarande inte varför jag ibland blir anonym trots att jag klickar i rutan för namn/url )

Är det för att jag är ett tekniskt gullpuckor?

undrar Kia

Anonym sa...

Hm.

Det KAN ju vara för att jag inte skrev Kia i namnfältet de två första gångerna?

Och nu ska jag VERKLIGEN inte ta upp mer plats.

Men jag skrattar fortfarande.
59% taiwanes, tänka sej.

* torkar tårarna *

yrsa sa...

To me lovemaking is an art, like ballet, a concert or theatre...

I´m french.