söndag, maj 04, 2008

Kanske en dagbok?

Inspirerad av Lars Norén tänkte jag prova att helt enkelt blogga som en dagbok i en veckas tid, med start imorgon. Inte för att jag är lika intressant som person, känner en mängd namnkunniga kulturpersoner eller har samma vassa språk, men ändå. Vill prova. Bara för att se hur det skulle vara - mitt eget lilla skriv-experiement!
Sedan får jag se om jag tappar läsare, eller om någon tycker att det är spännande med en personlig berättelse. Själv tycker jag "En dramatikers dagbok" är ruskigt fascinerande...

Läs även andra bloggares åsikter om

2 kommentarer:

L sa...

Ifall du tappar läsare... hm... tror inte att det är någon större förlust i så fall. Tänk kvalitativt! Snävare innehåll till en snävare publik, men större chans att renodla och köra finlir. Varför inte?

Anonym sa...

Mmmmm.....då måste du skriva om en viss man.